گرماتاب رستوران

شرکت گرماسان تولید کننده مدرنترین سیستم های گرمایش تابشی

گرماتاب رستوران

شرکت گرماسان تولید کننده مدرنترین سیستم های گرمایش تابشی

جهت ایجاد فضای گرم و دل نشین در تمامی فضاهای باز و نیمه باز نظیر رستورانها ، ویلاها ، آلاچیق ها ، باغ تالار ها و گلخانه ها و غیره، تولید و ارائه نموده که تنها نمونه موجود داخلی دارای نشان استاندارد اروپا و ملی ایران می باشد.

بایگانی

هیترهای گرمایشی پرکاربرد در رستوران ها

سه شنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۰۲:۴۵ ب.ظ

 

 

 

 

فرآیند تهویه مطبوع برای رستوران و کافی شاپ امری مهم برای سلامت کارکنان، مشتریان و نگهداری سالم غذا می باشد. در رستوران ها، آشپزخانه بیشترین نیاز تهویه را دارد تا از انتشار بوی غذا، دود و بخار فرآیند پخت و پز جلوگیری شود.

در سالن غذاخوری شرایط آسایش دمایی، رطوبت و سرعت جریان هوا باید به صورت اتوماتیک تنظیم شود. به گونه ای که با افزایش و یا کاهش مشتریان و یا مقدار بار نهان، سیستم تهویه بتواند آن را شناسایی کند و دود و بخار در آشپزخانه رستوران به داخل سالن منتقل نشود. در بیشتر رستوران ها چندین واحد پخت و پز در یک مکان کوچک قرار گرفته اند که این عامل می تواند درجه حرارت محیط را بالا ببرد و برای سلامت کارکنان مضر باشد.

امروزه برای ایجاد هوای مطبوع و کنترل دما در بسیاری از امکان عمومی، رستوران ها و کافه ها از سیستم های هواساز استفاده می شود. با استفاده از هواساز می توان در تمام فصول سال دمای مناسبی در محیط ایجاد کرد. بهترین نوع هوا ساز برای رستوران ها و کافه ها، استفاده از سیستم سرمایشی مه پاش و سانتریفیوژ سرماسان می باشد.

در سیستم های مه پاش سرماسان آب پرفشار به ذرات ریز در حد 3 تا 20 میکرون تبدیل می شود . این ذرات ریز در برخورد با هوا به سرعت تبخیر می شوند که این فرآیند موجب خنک شدن و افزایش رطوبت می شود که این ذرات در محیط پراکنده می شوند بدون اینکه هیچگونه اثری از خیسی بر روی سطح کف از خود باقی بماند. سیستم مه پاش به راحتی قابل نصب در هر شرایطی می باشد. این خنک کننده آبی و رطوبت ساز علاوه بر تامین رطوبت و خنک کردن باعث کاهش گرد و خاک محیط ، صرفه جویی در مصرف برق برای تامین هوای خنک ، استفاده بهینه از مصرف آب ، از بین بردن بوهای نامطلوب در رستوران ها و کافه ها می گردد. هرچه اندازه قطره‌های آب کوچک‌تر باشد نسبت سطح به حجم قطره‌ها بیشتر خواهد بود و خنک کنندگی بیشتری در رستوران ها و کافه ها ایجاد خواهد کرد.

از دیگر سیستم های سرمایشی مناسب برای رستورانها و کافه ها می توان به سیستم سرمایشی سانتریفیوژ سرماسان اشاره نمود. کولر سانتریفیوژ جهت تامین سرمایش نیازمند کانال کشی می باشد زیرا این کولرها از پد سلولی به عنوان واسط تبخیری ساخته شده است که منجر به راندمان بهتر این سیستم ها گردیده است. فن های سانتریفیوژ با راندمان حداکثر 80% کاربرد دارند. فن سانتریفیوژ جهت تخلیه هوا، تامین فشار رانش هوا در کانال های هوا در هوارسانی رستورانها و کافه ها مورد استفاده قرار می گیرند.

سیستم های گرمایشی مناسب در رستوران ها

از سیستم های گرمایشی مناسب برای رستورانها و کافه ها می توان به سیستم های گرمایشی لوله ای ، سرامیکی و هیترهای چتری گرماسان اشاره نمود.

سیستم های گرمایشی لوله ای یکی از مناسب ترین و کم هزینه ترین سیستم های گرمایشی است که به دلیل تامین گرمایش کافی در اماکن بزرگ مانند رستوران ها و کافه ها پرکاربرد هستند. اجسام را مستقیما گرم می کند بدون آنکه نیازی به گرم کردن هوای پیرامون آن ها باشد. سیستم گرمایشی تابشی لوله ای به علت استفاده از سوخت گاز طبیعی مقرون به صرفه تر است. این سیستم‌ گرمایش تابشی لوله ای با فاصله حداقل 3 متر از سقف نصب می کنند.

سیستم لوله ای گرماسان بخاطر مصرف کم برق ، نصب در حالات مختلف ، سر و صدای کمتر به خاطر گردش هوا، نصب سریع و آسان ، حرارت دهی در کمترین زمان، اشغال فضای کمتر بسیار پرکاربرد است.

از دیگر هیترهای گرمایشی پرکاربرد در رستورانها و کافه ها، هیتر چتری گرماسان است که دارای سقف گرد و چتری شکلی هستند که بخاطر این ساختارشان دارای شعاع گرمایشی کمی هستند. هیترهای گازی با گاز پروپان کار می کنند و در صورت خالی بودن محفظه گازی میتوان آن را مجددا پر نمود. اگر در محیط مورد نظر امکان دسترسی به انشعاب برق بود ، می‌توان به راحتی از هیترهای تابشی چتری برقی با توان نامی 18 کیلو وات استفاده نمود. از مزایای این هیتر امکان جابجایی بدون نیاز متصل کردن هیتر به انشعاب گاز شهری، عدم آلودگی صوتی این هیتر ها در هنگام تولید گرمایش، ارزان بودن این هیترها نسبت به سایر هیترهای گرمایشی، نصب سریع و آسان، قابلیت تنظیم میزان تابش دستگاه، طول عمر این دستگاه به دلیل مقاومت در برابر رطوبت و حرارت و عدم خاموشی در اثر وزش باد می باشد.

سیستم های گرمایشی سرامیکی گرماسان از دیگر هیترهای مورد استفاده در رستوران ها و کافه ها می باشند. سیستم تابشی سرامیکی بالاترین دمای سطح تابشی را بین سامانه های گرمایش تابشی که امروزه استفاده میشوند، دارا می باشند، از این رو برای سالن هایی که میزان تهویه و تعویض هوای بالایی دارند.

 این سیستم قابلیت نصب ترموستات محیطی وقابلیت نصب بر روی دیوار و سقف را دارا می باشد که این مسأله باعث ایجاد تمرکز گرما در کف سالن و عدم اشغال فضای کاری می شود.

 

شرکت گرماسان تولید کننده مدرنترین سیستم های گرمایش تابشی

سیستم های گرمایشی با طراحی متنوع و زیبا جهت ایجاد فضای گرم و دل نشین در تمامی فضاهای باز و نیمه باز نظیر رستورانها ، ویلاها ، آلاچیق ها ، باغ تالار ها و گلخانه ها و غیره، تولید و ارائه نموده که تنها نمونه موجود داخلی دارای نشان استاندارد اروپا و ملی ایران می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

☎️۰۲۱۲۲۲۲۹۱۷۶

🌍www.garmasun.com

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی